TRÀMITS ONLINE

Les penyes teniu a la vostra disposició el portal de gestió de tràmits online, una eina que us permet realitzar els tràmits administratius d’una manera més fàcil i eficaç.

Per accedir al portal de gestió de tràmits, necessitareu la clau i el PIN de la vostra penya. Una vegada estigueu registrats, podreu administrar totes les adreces de la penya, tant la física del vostre local com les d’enviament de revista o dels carnets de penyista. També podreu fer la reserva per la compra d’entrades de futbol per desplaçaments i finals, així com accedir als enllaços de compra directa per partits al Camp Nou. L’objectiu és agilitzar i automatitzar tots aquests processos.

A més d’informar de les dades administratives necessàries per fer alguns dels tràmits establerts, com ara la gestió de les dades fiscals de la vostra penya, també ens podeu facilitar, si així ho desitgeu, els perfils de la vostra penya a les xarxes socials o pàgina web, si en teniu.

Aprofiteu els avantatges de les penyes oficials i gaudiu de la comoditat que us aporta aquesta eina, dissenyada única i exclusivament per a vosaltres!