SERVEIS

TRÀMITS ONLINE

Els penyistes teniu a la vostra disposició el portal de gestió de tràmits online, una eina que us permet realitzar tot tipus de tràmits d’una manera més fàcil i eficaç. L’objectiu és agilitzar i automatitzar processos de caire administratiu i guanyar en agilitat per fer aquests tràmits.

Per accedir al portal de gestió de tràmits, necessitareu la clau i el PIN de la vostra penya. Una vegada estigueu registrats, podreu administrar totes les adreces de la penya, tant la física del vostre local com les d’enviament de revista o dels carnets de penyista. També podreu fer la reserva per la compra d’entrades de futbol per desplaçaments i finals, així com accedir als enllaços de compra directa per partits al Camp Nou.

A més a més, el portal us permet mantenir actualitzada la composició de la vostra junta directiva i el vostre cens de penyistes per tal que sempre tingueu a l’abast les dades dels vostres associats, a més d’informar-vos de les dades administratives necessàries per tal de dur a terme alguns dels tràmits establerts, com ara la gestió de les dades fiscals de la vostra penya.

També ens podreu facilitar, si així ho desitgeu, els perfils de la vostra penya a les xarxes socials o página web, si en teniu. Aprofiteu els avantatges de ser penyistes i gaudiu de la comoditat que us aporta aquesta eina, dissenyada única i exclusivament per vosaltres i que en un futur permetrà afegir encara més funcionalitats!