SEU ELECTRÒNICA

La Seu Electrònica és el nou portal de gestió de la Confederació Mundial de Penyes per als penyistes oficials del FC Barcelona, esdevenint un pas endavant més en la digitalització i modernització del moviment de penyes.

Els penyistes que us doneu d’alta a la Seu Electrònica podreu escollir una identitat digital (nom d’usuari + contrasenya) amb la qual podreu gestionar directament les vostres dades des del portal i aconseguireu avantatges exclusius.

Per a les penyes, la plataforma és una manera d’aconseguir nous penyistes des de l'àmbit digital, mantenint el control dels mateixos, validant o no la seva pertinença a l'associació blaugrana. En la mateixa línia, el portal permet mantenir actualitzat el cens de penyistes, per tal que sempre tingueu a l’abast les dades dels associats vinculats.

Aprofiteu els avantatges dels penyistes i les penyes oficials del FC Barcelona i gaudiu de la comoditat que us aporta aquesta eina, dissenyada única i exclusivament per a vosaltres i que en un futur permetrà afegir encara més funcionalitats!