Xerrada amb Ricard Torquemada a la Federació Vallès

La xerrada amb el periodista Ricard Torquemada de la Federació Vallès. / Fed. Vallès

NOTÍCIES 03 de juny 2021 - Confederació Mundial de Penyes

El periodista esportiu va analitzar l'actualitat blaugrana i va exposar les seves perspectives de futur a l’Ateneu Jaume Rifà de Sant Fost de Campsentelles

La Federació de Penyes Barcelonistes del Vallès va organitzar ahir una conferència amb el periodista esportiu Ricard Torquemada a l’Ateneu Jaume Rifà de Sant Fost de Campsentelles. L'acte, que es va desenvolupar complint totes les mesures sanitàries vigents, va comptar amb la intervenció a distància del president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, que va celebrar la possibilitat de reprendre aquestes xerrades presencials per a penyistes i va agrair especialment la presència d'un referent com Torquemada.

Durant la seva xerrada, el periodista, que entre altres coses dirigeix les retransmissions del Barça a Catalunya Ràdio, va exposar les seves reflexions sobre tot allò que envolta l'actualitat del Club blaugrana i també va oferir la seva perspectiva de cara al futur de l'equip. Així mateix, va intercanviar opinions amb els més de 40 assistents a la sala, que van escoltar amb gran interès a Torquemada en tot moment.

L'acte també va comptar amb la presència de Joan Giménez, president de la Federació del Vallès, així com de Josep Maria Félez i Josep Estasio, membres de la junta directiva d'aquesta federació. L'Ajuntament de Sant Fost de Campsentelles va estar representat per la seva alcaldessa, Monsterrat Sanmartí, i el seu regidor d'esports, Marc Rico. La moderació de l'esdeveniment va ser a càrrec de Martí Domènech, exjugador del FC Barcelona i membre de la PB Alba del Vallès.

Davant l'obligació de reduir l'aforament de la sala, la Federació del Vallès va decidir retransmetre la conferència per streaming per a així permetre que el màxim nombre de persones pogués seguir-la a distància.