Xerrada en línia del projecte Junts+ sobre els bons hàbits a l’esport base

NOTÍCIES 09 de juny 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Juanma Jiménez, project manager de la Barça Escola, va dirigir la sessió, fent especial èmfasi en la higiene, la bona alimentació i els hàbits d’estudi. Els nens i nenes rebran un lot de materials de la Confederació que promouen els mateixos valors

Pels joves esportistes, el repte de millorar dia a dia la tècnica del seu esport preferit ha d’anar sempre acompanyat d’uns bons hàbits en altres àmbits que, en el futur, seran d’igual i major valor pel seu creixement personal. Aquest va ser el missatge troncal de la xerrada en línia per a entrenadors d’esport base que la Confederació Mundial de Penyes va organitzar ahir en el marc del projecte Junts+. La xerrada va comptar amb la col·laboració de la Barça Escola, i en particular del seu Project Manager, Juanma Jiménez, qui va ser el conductor d’aquesta.

Durant la sessió, a la qual es van connectar més de 20 entrenadors de penyes i clubs que han participat al Junts+, Jiménez va explicar la seva experiència davant la Barça Escola i els va traslladar alguns consells per a transmetre als seus jugadors i jugadores. L’esforç i els bons hàbits en els estudis, la importància de la higiene personal i els beneficis d’una alimentació saludable van ser alguns d’ells.

Materials pràctics

A l’hora d’inculcar aquests hàbits als seus jugadors, els entrenadors de les penyes i clubs participants els repartiran uns lots proporcionats per la Confederació Mundial de Penyes amb materials pensat per a portar-los a la pràctica. El lot està compost per una motxilla pels estudis; una cantimplora per hidratar-se amb freqüència; un necesser per a portar productes d’higiene personal; una funda per a entrepans o fruites que després també serveix per a guardar l’embolcall; i una mascareta per a complir amb les mesures sanitàries actuals.