NOTÍCIA PATROCINADA PER

Vueling permet canvis gratis als penyistes en totes les reserves

NOTÍCIES 16 de nov. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L'aerolínia Vueling, patrocinador oficial de la Confederació Mundial de Penyes, ha implementat noves mesures flexibles que permeten als penyistes del FC Barcelona viatjar d'una forma segura i amb totes les garanties dins del context actual amb la pandèmia mundial provocada per la Covid-19. Aquesta nova opció és totalment compatible amb la promoció especial de Vueling dirigida a tot el moviment de penyes barcelonistes durant la temporada de tardor, en què els penyistes tenen a la seva disposició 10 euros de descompte en qualsevol viatge i a qualsevol de les seves destinacions, excepte en vols de determinades dates assenyalades (blackouts).

A partir d'ara i fins al 15 de desembre, la companyia possibilita que tots els usuaris puguin modificar les seves reserves i canviar de data, de destí o cedir el vol a una tercera persona a la seva elecció, sense necessitat de presentar prova o justificant. A canvi, rebrà automàticament un crèdit de vol pel 100% de l'import abonat i que podrà canviar en qualsevol moment durant els següents 18 mesos. La nova funcionalitat facilita aquesta presa de decisió fins 48 hores abans del vol, en totes les noves reserves fetes a través de la pàgina web de l'aerolínia. En cas que el cost del nou vol sigui inferior al de la reserva original, el client disposarà de l'import restant per a utilitzar-lo en les seves reserves futures.