NOTÍCIA PATROCINADA PER

Vueling t'ofereix 10€ per als teus pròxims viatges

NOTÍCIES 28 de set. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El patrocinador de la Confederació manté la promoció per a acompanyar als penyistes en tots els seus vols amb totes les garanties de seguretat i higiene

Una vegada ampliat l'acord de patrocini entre la Confederació Mundial de Penyes i Vueling, la companyia aèria manté la seva promoció especial dirigida a tot el moviment de penyes barcelonistes durant la temporada de tardor que acaba de començar. L’aerolínia vol acompanyar als penyistes en tots els seus vols els pròxims mesos, i fer-ho, a més, amb totes les garanties de seguretat i higiene per a aquest període de nova normalitat. Així doncs, a partir d'ara, Vueling posa a la disposició de les penyes i els penyistes 10 euros de descompte en qualsevol viatge i a qualsevol de les seves destinacions. A l'espera de poder desplaçar-se de nou per a animar al seu equip, aquest descompte suposa un al·licient per als penyistes en els viatges que vulguin realitzar durant la tardor.

La promoció en un sol clic

Les penyes barcelonistes tenen penjat en el seu registre documental del portal de tràmits online un arxiu en format PDF que inclou un enllaç amb el seu codi de descompte. La penya haurà de descarregar-se el document i fer-lo arribar a tots els seus penyistes perquè puguin gaudir de la promoció. Fent clic a la direcció URL del document, el penyista podrà comprar els bitllets desitjats amb la promoció ja activada. Això permetrà als seguidors blaugranes adquirir vols tant d'anada i tornada com només d'anada amb un estalvi de 10 euros fins a esgotar existències.

Aquesta promoció no serà acumulable a altres descomptes o promocions que puguin existir i només és vàlida per a penyistes que tinguin el carnet de penyista oficial. Totes les dates en què està activada la compra i les dates “bloquejades” en què no s'aplicarà el descompte es poden consultar en el document publicat en el registre documental.