Vueling t’ofereix 10€ per a les teves vacances

NOTÍCIES 30 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El patrocinador de la Confederació renova la promoció per acompanyar els penyistes en tots els seus viatges amb totes les garanties de seguretat i higiene

L’aerolínia Vueling ha renovat la promoció dirigida als penyistes blaugranes per acompanyar-los en tots els seus vols els pròxims mesos i, a més, fer-ho amb totes les garanties de seguretat i higiene per aquest període de nova normalitat. Així doncs, a partir d’ara, la companyia posa a disposició de les penyes i els penyistes del conjunt de l’Estat 10 euros de descompte en qualsevol viatge i a qualsevol de les seves destinacions.

La promoció en un sol clic

Les penyes barcelonistes tenen penjat al seu registre documental del portal de tràmits online un arxiu en format PDF que inclou un enllaç amb el seu codi de descompte. La penya haurà de descarregar-se el document i fer-lo arribar a tots els seus penyistes perquè puguin gaudir de la promoció. Fent clic a la direcció URL del document, el penyista podrà comprar els bitllets desitjats amb la promoció ja activada. Això permetrà als seguidors blaugranes adquirir vols tant d’anada i tornada com només d’anada amb un estalvi de 10 euros fins a exhaurir existències.

Aquesta promoció no serà acumulable a altres descomptes o promocions que puguin existir i només és vàlida per a penyistes que tinguin el carnet de penyista oficial i estiguin a l’estat espanyol. Totes les dates en què està activada la compra i les dates “bloquejades” en què no s’aplicarà el descompte es poden consultar al document publicat al registre documental.