NOTÍCIA PATROCINADA PER

Vueling ofereix 10 euros de descompte als penyistes pels seus desplaçaments

NOTÍCIES 28 de gen. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El patrocinador de la Confederació anuncia una promoció per acompanyar als penyistes en tots els seus viatges

L’aerolínia Vueling ha llançat una promoció dirigida a tots els penyistes blaugranes. A partir d’ara, la companyia ha posat a disposició de totes les penyes del moviment i dels seus penyistes 10 euros de descompte en qualsevol viatge a totes les seves destinacions.

La promoció en un sol clic

Cada penya barcelonista té penjat al seu registre documental del portal de tràmits online un arxiu en format PDF que inclou un enllaç amb el seu codi de descompte. La penya haurà de descarregar-se el document i fer-lo arribar a tots els seus penyistes perquè puguin gaudir de la promoció. Fent clic a la direcció URL del document, el penyista podrà comprar els bitllets desitjats amb la promoció ja activada. Això permetrà als seguidors blaugranes adquirir vols tant d’anada i tornada com només d’anada amb un estalvi de 10 euros fins a exhaurir existències.

Aquesta promoció no serà acumulable a altres descomptes o promocions que puguin existir i només és vàlida per a penyistes que tinguin el carnet de penyista oficial. Totes les dates en què està activada la compra i les dates “bloquejades” en què no s’aplicarà el descompte es poden consultar al document publicat al registre documental.

L’acord de patrocini

L’anterior Congrés Mundial de Penyes va presentar fa mig any el nou acord de col·laboració entre l’entitat i Vueling, convertint-lo així en el primer patrocinador exclusiu de la Confederació. L’aerolínia líder a l’aeroport de Josep Tarradellas – Barcelona El Prat continua mostrant el seu suport incondicional al moviment de penyes del FC Barcelona i a l’esport, en la línia de potenciar els valors comuns i el seu compromís amb la societat.

Vueling s’ha convertit en la companyia de referència de les 1.265 penyes barcelonistes i els 165.000 penyistes que les integren, que al llarg de l’any realitzen nombrosos desplaçaments per seguir els esdeveniments esportius dels equips del FC Barcelona. L’areolínia vol seguir acompanyant als penyistes en els seus viatges de recolzament al Barça arreu del món i poder contribuir a què els aficionats puguin gaudir moments inoblidables amb el seu Club.