La Fed. Barcelonès Est celebra el seu VIII Torneig de Pàdel

Federació Barcelonès Est

NOTÍCIES 29 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Èxit de participació en una de les primeres activitats esportives organitzades després del confinament

El passat dissabte 27 de juny, les instal·lacions del Club Can Cuyàs, a Sant Feliu de Llobregat, van ser l’escenari del VIII Torneig de Pàdel de la Federació de Penyes del Barcelonès Est. La competició havia de tenir lloc el passat mes de març, però va haver de ser ajornada degut a l’inici de la pandèmia de la Covid-19, i ara la Federació l’ha volgut recuperar com una mostra més del progressiu retorn de l’activitat habitual en el sí del moviment de penyes.

El quadre del torneig va estar conformat per un total de 20 parelles en representació de la PB Cor Culé, la PB Trinitat Vella, la PB Foment Martinenc, la PB La Guineu, la PB Teixonera, la PB Can Baró, la PB Nova Lloreda, la PB Sant Adrià, la PB Cinc Copes i la PB Sant Cugat. Totes elles van demostrar un gran nivell a banda i banda de la xarxa, i va ser la parella formada per Rafa Rey i Oscar Ribas, de la PB Teixonera, la que va acabar alçant el trofeu. El segon lloc va ser per a Rafael Requena i Lluis Ródenas, de la PB Sant Adrià, i el tercer per a Genís i Miquel Espejo, de la PB Can Baró.

Durant l’entrega de trofeus i el sorteig de productes blaugranes, el president de la Federació de Penyes del Barcelonès Est, Jordi Monturiol, va agrair la presència de tots els jugadors i acompanyants que any rere any participen d’aquesta activitat. El proper dissabte 4 de juliol, la Federació tornarà a Can Cuyàs per a disputar-hi el seu X Torneig de Golf.