Carles Tusquets felicita l’Agrupació de Penyes en el seu tradicional brindis nadalenc

Carles Tusquets, present en el brindis nadalenc de l’Agrupació. // Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 16 de des. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L’Agrupació va realitzar la trobada de manera telemàtica a causa de les restriccions sanitàries actuals

Carles Tusquets, president de la Comissió Gestora del FC Barcelona, va ser el convidat d'honor en el tradicional brindis nadalenc que cada any organitza l’Agrupació de Futbol de Penyes i Clubs del FC Barcelona. La trobada, que a causa de les restriccions actuals va haver de celebrar-se de manera telemàtica, va comptar amb la presència d'Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona, i Lluís Monràs, president de l’Agrupació, així com de la resta d'integrants de la seva junta directiva i el seu director esportiu, l'exjugador Paco Clos.

Abans d'aixecar la copa de cava, Carles Tusquets va voler posar en valor el compromís amb el futbol base per part de l’Agrupació i totes les seves penyes, especialment en un any tan complicat com aquest. Al llarg d'ell, els equips han hagut d'adaptar-se a aturades i situacions canviants, però sempre amb la mateixa il·lusió i implicació. Pel seu costat, l’Antoni Guil i en Lluís Monràs van agrair el ferm suport que el FC Barcelona manté amb l’Agrupació, i van destacar la importància de continuar treballant per a formar a joves esportistes amb els valors que defineixen al barcelonisme.