Arriba el primer torneig Penyes Pitch and Putt

NOTÍCIES 19 de maig 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Tindrà lloc el 12 i 13 de juny al club ROC 3 de Santa Coloma de Cervelló i inclourà competició individual i de dobles en scratch i handicap. Ja et pots inscriure!

De forma progressiva, la Confederació Mundial de Penyes està reprenent algunes de les activitats esportives que ofereix a tot el moviment de penyes, així com als socis del FC Barcelona i al públic en general. Una de les primeres en arribar és el torneig Penyes Pitch and Putt, amb el qual la Confederació s'introdueix per primera vegada en aquesta varietat golfística tan popular. El torneig es disputarà el cap de setmana del 12 i 13 de juny, i tindrà com a escenari el Club ROC 3 de Santa Coloma de Cervelló, a tan sols 20 quilòmetres de Barcelona. El dia 12 tindrà lloc la competició individual, mentre que l’endemà serà el torn de la de dobles, ambdues amb les modalitats scratch i handicap.

Les inscripcions al torneig Penyes Pitch and Putt ja estan obertes, per ara en un període exclusiu per a penyistes i socis que s'allargarà fins al 30 de maig. A continuació, del 31 de maig al 9 de juny, la inscripció s'ampliarà a qualsevol persona que vulgui posar a prova les seves habilitats amb els pals. El preu d'inscripció és de 15 euros per a penyistes i socis del FC Barcelona, i de 25 euros per al públic en general. Hi haurà atractius premis per als dos primers classificats de cada categoria, però també es repartiran obsequis a tots els jugadors i jugadores que participin al torneig.

El primer Penyes Pitch and Putt també tindrà en compte les mesures sanitàries actuals per a preservar la salut de tots els assistents. Ambdós dies, s'instal·larà un punt de control a l'entrada del club per a prendre la temperatura als participants, els quals rebran, juntament amb el pack de benvinguda habitual, un flascó de gel hidroalcohòlic, una ampolla d'aigua i una mascareta.