Fes-te subscriptor de Barça TV+, la nova plataforma en streaming del FC Barcelona

NOTÍCIES 11 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Els penyistes gaudeixen d’un 50% de descompte per accedir als continguts més exclusius de la història del barcelonisme a la nova televisió digital del Barça

El FC Barcelona ha llançat la seva nova plataforma en streaming Barça TV+, un producte únic on els usuaris troben més de 1.000 hores de contingut i més de 3.000 vídeos 100% Barça, dels que també poden gaudir sota demanda. La plataforma digital de continguts audiovisuals del Barça està disponible per a tots els dispositius en català, castellà i anglès, a nivell global a través del web i de l’app del Club. L’OTT funciona amb subscripcions, gratuïtes pels socis i les penyes gaudeixen d’un codi promocional amb un descompte del 50% a la subscripció anual.

Subscripció anual al 50% per als penyistes

Barça TV+ està disponible de manera gratuïta sota registre o bé sota subscripció de pagament mensual de 3,99€ al mes a l’estat espanyol. En el primer cas, els aficionats tenen accés a una sèrie de continguts limitats de la plataforma. En el segon cas, els seguidors culers poden tenir un accés il·limitat a tots els continguts de la plataforma.

D’altra banda, el nou programa CULERS Premium Membership està disponible sota subscripció anual de 29,99€ a l’any a l’estat espanyol i permet l’accés privilegiat a tots els serveis i productes digitals Barça, entre els quals el contingut il·limitat de l’OTT i una sèrie d’avantatges. Tots els preus estan subjectes al país en què es trobi l’usuari i varien depenent des d’on s’accedeixi a la plataforma. Els socis poden efectuar aquesta subscripció de manera gratuïta des del mateix web i els penyistes gaudeixen d’un 50% de descompte.

Per fer efectiva la seva subscripció, cada penya tindrà penjat al registre documental del portal online de tràmits el seu codi promocional que podran utilitzar en exclusiva els seus membres fins al 31 de juliol de 2020. Llavors, els penyistes s’hauran d’inscriure individualment a la plataforma complint totes les passes com a qualsevol usuari, però aplicant-hi el codi de descompte:

• Entrar al web

• Registrar-se al web notificant les teves dades personals com per exemple el correu electrònic, nom, cognom, data i lloc de naixement, etc.

• Triar la tarifa “Barça TV+ anual amb Culers Premium Membership”

• Activar l’opció “Tinc un codi de descompte”

• Aplicar el codi de descompte exclusiu al camp que es desplega automàticament

• Bolcar les dades de la teva targeta de crèdit

• El producte es carregarà al 50% del preu general del país des d’on et connectis

Programa CULERS Membership Premium

El programa CULERS Membership Premium és una nova proposta dins d’aquest nou ecosistema de productes i serveis digitals que està implementant el Club. El seu objectiu és reforçar el sentiment de pertinença blaugrana dels socis, penyistes i aficionats, i oferir un accés privilegiat a tot l’ecosistema digital Barça. Tots aquells que estiguin subscrits al programa, a més de tenir accés a tots els continguts de Barça TV+, podran gaudir d’una sèrie d’avantatges i beneficis en ofertes puntuals al llarg de tota la temporada, com per exemple descomptes a la botiga online de la Barça Store del Camp Nou, descomptes a ticketing, accés a promocions exclusives dels partners del Club i ofertes d’entreteniment, entre d’altres.