Gran èxit del Sopar de Recapte d’Aliments de la Federació del Barcelonès Oest

NOTÍCIES 19 de nov. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Es van recollir 400 kg d’aliments per a l’Associació Bona Voluntat en Acció i es va fer una donació de 1.000 euros a l’Hospital de Nens

La Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest va organitzar el passat dissabte un Sopar de Recapte d’Aliments amb l’objectiu de col·laborar amb l’Associació Bona Voluntat en Acció, i també de recollir fons per a l’Hospital de Nens de Barcelona. La trobada, celebrada en un conegut restaurant de la localitat de Sant Cugat, va aplegar més de 150 penyistes en representació de les més de 30 penyes que formen part de la Federació.

L’acte va estar presidit per Pau Vilanova, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona i responsable de penyes, i també va comptar amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes; Samuel Okunowo, exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors; Salvador Balsells, president de la Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest; Javier Massaguer, director general de l’Hospital de Nens; i Aurora Mahedero, presidenta de l’Associació Bona Voluntat en Acció. Tampoc s’ho van voler perdre el president de la Federació Món, Antonio Freire, i el president de l’Agrupació de Futbol de Clubs i Penyes del FC Barcelona, Lluís Monràs.

Un nou èxit solidari

El sopar va assolir amb escreix el seu objectiu i va posar de manifest un cop més el gran compromís del moviment de penyes quan es tracta de col·laborar amb els col·lectius més necessitats. En total, els assistents van aportar 400 kg d’aliments, els quals van anar destinats a l’Associació Bona Voluntat en Acció, que ajuda a persones o famílies en situació de fragilitat econòmica al districte de Sants-Montjuic. D’altra banda, es va realitzar un sorteig solidari que va servir per a recollir fons per a l’Hospital de Nens de Barcelona, i que va acabar acumulant un total de 1.000 euros.

Durant l’acte, Salvador Balsells va celebrar l’èxit de la convocatòria i la gran implicació de totes les penyes de la Federació del Barcelonès Oest en una causa tan sensible com aquesta. Tot seguit, Samuel Okunowo va explicar la capacitat que té l’esperit del FC Barcelona per a estendre’s arreu del món, i en concret al seu país natal, Nigèria. Per la seva banda, Antoni Guil va posar en valor aquesta nova mostra de solidaritat per part del moviment; de la mateixa manera que ho van fer els dos responsables de les associacions beneficiàries, que van mostrar el seu gran agraïment a tots els assistents. Finalment, Pau Vilanova va tancar els parlaments, abans de donar pas al lliurament d’obsequis i a una actuació musical per a posar punt i final a la vetllada