Tot el que has de saber per a la Final de la Copa del Rei 2019

NOTÍCIES 20 de maig 2019 - Confederació Mundial de Penyes

L’obertura de portes del Benito Villamarín és a les 18 hores i la Fan Zone culer està a 10 minuts de l’Estadi

Arrenca la setmana de la Final de la Copa del Rei 2019 que disputarà el FC Barcelona contra el Valencia CF el dissabte 25 de maig a les 21 hores a Sevilla. Més de 6.200 penyistes es desplaçaran a la ciutat andalusa per assistir a el que serà la 115a edició del torneig que tindrà lloc a l’Estadi Benito Villamarín.

Així, tots aquells penyistes que vagin a animar al nostre equip i vulguin entretenir-se abans del partit amb la resta de l’afició, han de saber que la Fan Zone del Barça estarà ubicada en una esplanada a l’Avenida de Jerez, al costat de la Ciudad Deportiva Luis del Sol, a 10 minuts de l’Estadi caminant. Allà, es duran a terme tot tipus d’activitats el mateix dissabte per animar als presents i agafar forces pel partit. L’accés de l’afició blaugrana al camp serà, doncs, per la mateixa Avinguda de Jerez i per la seva paral·lela, la c/ Ifni, i l’obertura de portes serà a les 18 hores. Els culers accediran per la porta 10-12, que es troba a la cantonada entre el Gol Sur i la Grada de Fondo (Av. De la Palamera amb C/ Iguazú).

Per a tots aquells penyistes que accedeixin a les instal·lacions del Betis amb autobús, hauran d’aparcar a la zona habilitada que hi haurà a l’Avenida de Italia, just al costat de la Fan Zone.

Seguretat i incidències

El Club desplaçarà a Sevilla un dispositiu de personal de seguretat que efectuarà els controls necessaris per garantir el compliment de les normes de la RFEF d’accés a l’Estadi, així com per a comprovar que els posseïdors de les entrades són realment els titulars, actuacions que efectuaran juntament amb la policia i el personal de seguretat del Benito Villamarín. L’obertura del perímetre policial serà a les 16 hores i per entrar a l’Estadi serà indispensable portar la polsera de control i l’entrada personalitzada.

En benefici d’agilitzar l’entrada, preguem que consulteu prèviament les normes d’accés al Benito Villamarín, així com els objectes que hi tenen prohibida l’entrada. L’apertura dels punts d’incidències serà a les 17 hores i les taquilles que dirigiran l’atenció a l’afició blaugrana són les 13, 14, 15 i 16, ubicades també a la porta 10/12 del carrer Iguazú.

En aquest sentit, les xarxes oficials del FC Barcelona i la Confederació Mundial de Penyes aniran actualitzant tota la informació de servei necessària en directe durant la Final.

Recollida d’entrades a Sevilla

Per tal de recollir les entrades de la Final a Sevilla, qualsevol penyista que designi la penya podrà recollir-les sempre i quan porti imprès el localitzador que trobarà al registre documental del portal online de penyes (i sigui l’única persona que utilitzi aquest localitzador), el seu carnet de penyista vigent a nom de la mateixa penya i el seu DNI o passaport original, els quals haurà de mostrar per identificar-se.

El lloc de la recollida és a l’Hotel Sevilla Center el dia 24 de maig des de les 12 fins a les 19 hores; i el dia 25 de maig des de les 10 fins a les 18 hores.