S’inicia la sol·licitud d’entrades per a la Final de Copa 2019

NOTÍCIES 27 de març 2019 - CMP

Les penyes podran demanar les entrades fins el 8 d’abril

Les entrades destinades a penyes per assistir a l’Estadi Benito Villamarín i poder veure la Final de la Copa del Rei 2019 contra el València el 25 de maig ja estan disponibles. Les penyes podran demanar les seves entrades fins el dia 8 d’abril a través del portal de tràmits online de penyes. Un cop s’hagi esgotat el termini, es comunicaran la quantitat assignada a cada penya i els preus de les entrades.

En cas que hi hagués una petició d’entrades major a les entrades disponibles per al moviment de penyes, com en altres ocasions, s’aplicaran els coeficients aprovats pel Consell de Penyes. Aquests coeficients, que tenen en compte el nombre de penyes i penyistes, donaran la quantitat d’entrades designades a cada Federació Territorial. Serà la mateixa Federació qui decidirà quantes entrades es destinen a cada penya, en funció dels criteris que hagi marcat prèviament la seva assemblea. Finalment, es procedirà a la validació dels assistents, al pagament i a la confirmació definitiva de les entrades.

Per tal de facilitar l’assistència i en solidaritat amb tots els penyistes que integren el moviment, tornarem a aplicar el criteri econòmic que comença, de menor a major quantia, per aquelles penyes que tenen un desplaçament més llarg i, per tant, uns costos associats (hotel, bitllets, dietes, etc.) fins a anar esgotant les quotes.

El FC Barcelona exercirà de local i l’afició culer estarà ubicada al Fondo Sur del camp.