Les penyes ja estan preparades per al retorn del futbol

Els locals de les penyes ja estan adaptats a les noves mesures sanitàries

NOTÍCIES 12 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El moviment s'adapta a la situació actual per a continuar animant a l'equip i es reobren els locals sota estrictes mesures de seguretat per la Covid-19

Quan demà a les 22.00 hores comenci a rodar la pilota a l'estadi de Son Moix, centenars de penyes barcelonistes tornaran a unir forces per a animar incondicionalment al seu equip contra el RCD Mallorca. Ho faran amb més ímpetu que mai després d'aquests tres mesos d'aturada futbolística i amb ganes de retrobar-se amb els seus membres, però també complint totes les mesures de seguretat establertes per les autoritats sanitàries per a minimitzar qualsevol risc de contagi de la Covid-19. En tot moment, la salut continua sent la principal prioritat per a tot el moviment.

Per a cerciorar-se que aquestes mesures queden clares i són respectades, la Confederació Mundial de Penyes ha traslladat documents informatius a totes les federacions i penyes. En ells, es demana a aquells penyistes que presentin febre o símptomes que no acudeixin a les seus; als que ho facin, els recorda l'obligatorietat de portar posada la mascareta i de mantenir una distància social de dos metres. També se subratlla la importància de la higiene de mans i es recomana l'ús de gel hidroalcohòlic. Quan arribin els gols, se celebraran en gran, però evitant el contacte físic entre penyistes. De la mateixa manera, l'aforament de cada local, els serveis que aquest pot oferir i el nombre màxim de persones que poden compartir taula estaran determinats per la fase de desescalada en la qual es trobi el seu territori respectiu.

Malgrat aquestes necessàries restriccions i a la impossibilitat d'acudir als estadis, el moviment de penyes encara el retorn de la competició amb tota la motivació i disposat a animar al FC Barcelona des de qualsevol racó del món.