El Penyes Pàdel Tour arrenca amb èxit a Lleida

Foto: Germán Parga

NOTÍCIES 11 de febr. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Les inscripcions per als següents tornejos de la competició ja estan obertes

La primera cita de la temporada del Penyes Pàdel Tour, el circuit de tornejos de pàdel organitzat per la Confederació Mundial de Penyes, es va celebrar dissabte passat 8 de febrer a Lleida acollint un gran èxit de convocatòria. Amb una important presència de membres de 15 penyes barcelonistes del territori lleidatà, prop de 40 parelles es van reunir en el Pàdel Indoor Lleida per a competir en les diferents categories i aconseguir la recompensa més preuada: el passi pel Màster Final que es disputarà a Barcelona amb motiu del Congrés Mundial de Penyes aquest estiu.

Concretament, hi havien jugadors de la PB Solsona i Comarca, PB del Palau d’Anglesola, PB Urgellenca, PB Faió, PB Tàrrega, PB Guissona i Comarca, PB Bellpuig, PB d’Alcarràs, PB Torrelameu, PB Sidamon, PB Soses, PB Torrefarrera, PB Fraga i la PB Puigverd.

El torneig, que va comptar amb la col•laboració de la Federació de Penyes Barcelonistes de Lleida Sud i La Franja, presidida per Claudi Bosch, va estar marcat per la gran igualtat entre tots els participants. Això va propiciar partits carregats d'emoció i unes finals que no es van decidir fins a l'últim joc. A més dels premis per a les parelles guanyadores, tots els jugadors i jugadores van rebre un welcome pack amb la samarreta Nike oficial del torneig, a més d'altres obsequis, i van participar en un sorteig de regals del FC Barcelona.

Al llarg dels pròxims mesos, el Penyes Pàdel Tour visitarà Premià de Mar (29 de març), L'Hospitalet de l'Infant (4 d'abril), Girona (30 de maig) i Sant Just Desvern (6 de juny). En tots els casos, les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar aquí.