Les Penyes obren els seus locals per recollir signatures per a les eleccions del FC Barcelona

NOTÍCIES 28 de des. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Un total de 190 locals tenen paperetes de totes les precandidatures a disposició del soci del Barça perquè aquest compti amb punts a prop de la seva residència

La Confederació Mundial de Penyes, mitjançant les seves Federacions i Penyes Barcelonistes repartides arreu del món, està col·laborant perquè els socis del Barça puguin participar de manera activa a les eleccions del FC Barcelona sense necessitat de desplaçar-se a les seus electorals de les diverses candidatures. Les restriccions de mobilitat derivades de la pandèmia han possibilitat l’acord entre totes les parts per tal d’habilitar centres fixos de recollida.

D’una banda, la Confederació ha fet arribar butlletes de suport a totes les seves penyes; i de l’altra, les Federacions han designat punts oficials per a la recollida de signatures a cadascuna de les seves àrees d’influència. En total, s’han designat 190 penyes com a punts de recollida oficials entre Catalunya i Espanya. A aquests punts s’hi pot adreçar qualsevol soci o sòcia del FC Barcelona que vulgui emplenar la seva butlleta, encara que no estigui adscrit a cap penya.

Els punts oficials habilitats en aquests moments són els següents:

Totes aquestes seus estaran obertes els dies 28, 29 i 30 de desembre, i 2, 4 i 7 de gener. El divendres 8 de gener, les signatures obtingudes es faran arribar a cadascuna de les candidatures que han posat a disposició del moviment de penyes les seves butlletes. Aquestes i les Federacions es coordinaran perquè aquest procés es dugui a terme valorant la diversitat geogràfica i quin és el millor mètode perquè les signatures arribin en temps i forma a cadascuna de les seus electorals.

La comunicació entre el moviment de penyes i les precandidatures ha estat constant i fluida des de l’inici de la cursa electoral. La Confederació es va posar a disposició i s'han fet reunions telemàtiques amb la pràctica totalitat de candidats. També les mateixes Federacions han possibilitat aquest tipus de trobades en línia entre les seves penyes i les persones que encapçalen les precandidatures, per tal que aquestes puguin presentar les seves propostes per a la futura governança del Club.