Les penyes, al Congrés d’Aficiones Unidas

Antoni Guil, amb la representació de les penyes del FC Barcelona. // CMP

NOTÍCIES 01 de jul. 2021 - Confederació Mundial de Penyes

El president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, va encapçalar la representació blaugrana

El passat cap de setmana, Les Palmes de Gran Canària va acollir el XVII Congrés Nacional de Penyes d’Aficiones Unidas, un esdeveniment anual en el qual es reuneixen 50 federacions de penyes d’equips de primera i segona divisió de futbol espanyol. Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes i vicepresident d’Aficiones Unidas, va encapçalar la representació blaugrana, acompanyat pels presidents de federació Yamal Hawach (Canàries), Esteban García (Madrid) i Daniel Peinado (Castella-La Manxa). També hi va haver membres de la PB Pedrito, PB Tenerife, PB Barçaldea, PB “Joan Laporta” Isla de El Hierro, PB Arucas Gran Canaria 2015, PB Nicolás Casaus de Las Palmas, PB Móstoles i PB Montserrat-Monistrol.

Durant les dues jornades del XVII Congrés Nacional de Penyes, els 375 participants van posar en comú les seves idees sobre la tan esperada tornada dels aficionats als estadis de primera i segona divisió, amb la participació per videoconferència del president de la LFP, Javier Tebas, També es va fer entrega dels reconeixements als clubs que han guanyat un títol aquesta temporada, els que han aconseguit l’ascens i al millor trio arbitral.