La Penya Barcelonista de Xàtiva festeja el seu 25è aniversari

NOTÍCIES 29 de gen. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La Federació de Penyes de València i Marina Alta va aprofitar l’esdeveniment per celebrar l’assemblea

La primera celebració d’un 25è aniversari d’aquest any 2020 l’ha protagonitzada la Penya Barcelonista de Xàtiva. Arribar a aquest fet tan especial és un honor per a qualsevol penya blaugrana i és per això que la PB Xàtiva ho va celebrar el passat cap de setmana organitzant un gran sopar commemoratiu a la mateixa localitat valenciana.

La jornada festiva, encapçalada pel directiu del FC Barcelona i responsable de penyes, Pau Vilanova, i l’exjugador i membre de l’Associació Barça Jugadors, Robert Fernández, va reunir a més d’un centenar de penyistes provinents de tot el territori valencià.

En el marc de la celebració del quart de segle blaugrana, la Federació de Penyes Barcelonistes de València i Marina Alta va aprofitar per a realitzar la seva assemblea, presidida per Salvador Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes i president d’aquesta Federació. Hi van assistir representants de 40 penyes de la regió que van tractar tots els punts presents i futurs que afecten i incumbeixen als més de 4.000 penyistes blaugranes que aglutina la Federació.