Penya Blaugrana Vall del Tenes: un quart de segle culer

NOTÍCIES 21 de nov. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

El directiu del FC Barcelona, Oriol Tomás, i el president de la Confederació, Antoni Guil, van assistir a l’aniversari

La Penya Blaugrana Vall del Tenes de la localitat barcelonina Bigues i Riells va celebrar dissabte el seu primer quart de segle com a entitat blaugrana oficial. A la celebració dels 25 anys van assistir el membre de la junta directiva del FC Barcelona, Oriol Tomás; el president de la Confederació Mundial de Penyes i president de la Federació de Penyes Barcelonistes del Vallès, Antoni Guil; l’exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Ramon Maria Calderé; l’alcalde de Bigues i Riells, Joan Galiano; i el regidor de cultura de Lliçà d’Amunt, Albert Iglesias.

La festivitat va començar al migdia amb la benvinguda del president de la penya homenatjada, Jordi Juan Bosque, que va iniciar els parlaments i el lliurament d’obsequis davant dels 70 penyistes i representants del món penyístic culer que estaven presents a la sala. El van seguir les paraules de l’exjugador Ramon Maria Calderé, del regidor Albert Iglesias i del president de la Confederació, Antoni Guil, que va lliurar una insígnia d’argent al president de la PB Vall del Tenes. A continuació, va ser el torn de paraula de l’alcalde Joan Galiano i, a mode de cloenda, el directiu Oriol Tomás va finalitzar els parlaments agraint al moviment de penyes la seva insaciable implicació amb el Club durant tants anys.

Seguidament, es va procedir al dinar commemoratiu de la jornada, a la posterior tallada de pastís i a la fotografia de família de les personalitats que encapçalaven l’aniversari. Abans del comiat final, la penya amfitriona va homenatjar als 24 socis més antics de la penya i al soci més jove de tots, que només era un bebè, amb l’entrega d’un diploma rememoratiu.