La Peña Barcelonista Albense celebra el seu 10è aniversari

NOTÍCIES 11 de nov. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Un centenar de penyistes es reuneixen per festejar el seu barcelonisme

La Peña Barcelonista Albense, amb seu a la localitat salmantina d’Alba de Tormes, va celebrar el dissabte l’entrada a les dues xifres com a entintat blaugrana oficial. A la festivitat del seu 10è aniversari hi van assistir un centenar de representants del món culer i de les penyes barcelonistes, entre els quals s’hi trobava la delegada de cultura de la junta directiva del FC Barcelona, Teresa Basilio; l’exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Juan Carlos Rodríguez; i el president de la PB Albense, Nicasio Barjola, així com la resta de membres de la junta directiva de la penya amfitriona.

La jornada va consistir en un aperitiu per a tots els assistents, en què el president de la penya homenatjada va donar la benvinguda a tots els penyistes mentre iniciava els parlaments i el lliurament d’obsequis per part dels representants institucionals. Seguidament, van intervenir el vocal de la Federació de Penyes Barcelonistes de Castella i Lleó, Juan Antonio Andrés i el veterà Juan Carlos Rodríguez. La cloenda dels parlaments va anar a càrrec de Teresa Basilio. Finalment, amb l’arribada de l’alcaldessa de la localitat, Conchi Miguélez, es va donar pas al dinar commemoratiu de l’acte, a la posterior tallada de pastís i a la fotografia de família conjunta.