La PB de Vallirana celebra el seu 40è aniversari

NOTÍCIES 26 de febr. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L'acte va comptar amb la presència de Pau Vilanova, membre de la Junta Directiva del FC Barcelona

Prop d'un centenar de persones es van reunir diumenge passat per a festejar el 40è aniversari de la Penya Blaugrana de Vallirana, una de les que compta amb més membres de tota la Federació de Penyes del Baix Llobregat. El dinar de celebració, que va tenir lloc en un restaurant de la mateixa localitat, va comptar amb la presència del directiu del FC Barcelona Pau Vilanova i de l'exjugador Rafael Zuviría, així com de Vicenç Notari, president de la Federació del Baix Llobregat, i Jordi Roca, president de la PB de Vallirana. També l'Ajuntament del municipi va voler mostrar el seu suport a la penya amb una representació liderada per la seva alcaldessa, Eva Martínez.

Durant els parlaments previs al dinar de celebració, els representants van destacar la gran fidelitat i compromís de la Penya Blaugrana de Vallirana, així com la seva gran implicació en la vida social de la seva localitat i el seu important foment del futbol base. Actualment, la penya compta amb un total de 16 equips i més de 200 jugadors fins a la categoria de cadet. Des de 1993, forma part de l’Agrupació de Clubs i Penyes de Futbol del FC Barcelona, el president del qual, Lluís Monràs, també va estar present a l'acte de celebració del 40è aniversari. També la Federació Catalana de Futbol, a través de la seva delegada del Baix Llobregat, Paquita Linares, va participar a l'esdeveniment.

Abans del dinar, va tenir lloc una nova edició de la xerrada “Show Trident”, en la qual els periodistes Pere Escobar, Tomás Guasch i José Luis Carazo van repassar amb els assistents diversos aspectes de l'actualitat blaugrana.