La PB Vall del Tenes estrena “Barça i Catalunya: Temps de Foscor”

La conferència “Barça i Catalunya: Temps de Foscor” a la PB Vall del Tenes. // Fed. Vallès

NOTÍCIES 15 de juny 2021 - Confederació Mundial de Penyes

El president de la Confederació, Antoni Guil, no es va perdre la segona part de la conferència realitzada per Salva Torres, Frederic Porta i Xavier Gamper

La Penya Blaugrana Vall del Tenes, pertanyent a la Federació de Penyes del Vallès, ha sigut la primera entitat a albergar la conferència “Barça i Catalunya. Temps de Foscor”, la segona entrega del cicle de xerrades històriques de la Confederació Mundial de Penyes

L’acte, celebrat al Teatre Auditori de Bigues, va comptar amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació, que no va voler perdre’s l’estrena de la xerrada i va dedicar unes breus paraules als seus responsables: Salva Torres, vicepresident primer de la Confederació; Frederic Porta, periodista; i Xavier Gamper, nét del fundador del FC Barcelona.

Els tres ponents van ser els encarregats de relatar alguns dels fets clau que van marcar la tortuosa història del FC Barcelona entre l’inici de la Guerra Civil espanyola i principis dels anys 50, sempre enllaçats amb l’estreta relació del Club amb el sentiment catalanista i la realitat social de Catalunya en aquells moments. D’aquesta manera, “Barça i Catalunya: Temps de Foscor” agafa el relleu de la seva antecessora i torna a apropar la història del FC Barcelona al col·lectiu penyista.