La Penya Blaugrana de Sant Cugat celebra el seu 40è aniversari

Foto: Germán Parga

NOTÍCIES 18 de nov. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

La jornada va estar presidida pel vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner i Casaus

La Penya Blaugrana de Sant Cugat va celebrar ahir els seus 40 anys blaugranes a un restaurant santcugatenc. Amb una àmplia expectació prèvia, van participar 180 persones a la jornada de celebració i hi havia un total de 28 penyes barcelonistes provinents de tot Catalunya representades. L’aniversari va estar presidit pel vicepresident primer del FC Barcelona i la Fundació Barça, Jordi Cardoner i Casaus; així com tampoc se’l van voler perdre els membres de la junta directiva del Club, Jordi Argemí i Josep Ramon Vidal-Abarca; el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil i l’exjugador i president de l’Agrupació Barça Jugadors, Ramon Alfonseda.

En aquest sentit, també van assistir el president de l’Agrupació de Futbol de Clubs i Penyes del FC Barcelona, Lluís Monràs; el president de la Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest, Salvador Balsells; i l’alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mireia Ingla. L’alcaldessa va destacar que era un dels seus primers actes en representació com a alcaldessa i, més concretament, el seu primer acte de penyes del qual en va sortir “molt contenta i satisfeta”.

Una festivitat blaugrana

La benvinguda de l’acte va anar a càrrec del president de la penya homenatjada, Josep Maria Félez, que va agrair l’assistència de tots i totes, fent especial incidència en l’àmplia presència de penyistes a la sala. Seguidament, va prendre la paraula el president de l’ABJ que es va mostrar molt proper amb tots els assistents i, distès, va rememorar anècdotes dels seus anys com a jugador al costat de Carles Rexach. Seguidament, Antoni Guil, en representació del món penyistíc global, va remarcar la importància de les penyes al territori per la labor social, cultural, esportiva i lúdica que exerceixen de forma altruista. Després de les paraules de l’alcaldessa i ja per finalitzar, Jordi Cardoner va encarregar-se de la clausura dels parlaments, que van donar pas al lliurament d’obsequis i al dinar commemoratiu de la jornada.

A l’acabar el dinar, es va procedir a les tres tallades de pastís organitzades: la primera de la taula presidencial, una altra de la junta directiva de la penya amfitriona i una tercera amb un membre representatiu de cadascuna de les 28 penyes presents. El 40è aniversari de la PB Sant Cugat també va estar presidit pels exemplars de la Copa d’Europa i la Supercopa d’Espanya del Futbol Sala, aprofitant l’assistència del directiu responsable d’aquest esport professional, Josep Ramon Vidal-Abarca.