La PB Pueblonuevo del Guadiana commemora els seus 25 anys

NOTÍCIES 05 de febr. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La Peña Barcelonista Pueblonuevo del Guadiana va celebrar el dissabte passat el 25è aniversari de la seva creació amb un multitudinari dinar de germanor a la localitat extremenya. L’esdeveniment va comptar amb la presència de Miguel Ángel Cruz, vocal de la Confederació Mundial de Penyes i president de la Federació de Penyes Barcelonistes d’Extremadura, i de Manuel Lindo González, president de la penya homenatjada, que van estar acompanyats pel voltant de 120 penyistes arribats de les entitats penyístiques de Badajoz, Montijo, Puebla de la Calzada, Torremayor i Talavera la Real, entre altres.

La jornada de celebració va començar a l’ajuntament de la localitat amb una recepció per part de l’alcalde, Pedro Pablo González Merino, i dels regidors Rubén Medel i Ismael Pozo. Posteriorment, i abans de passar al dinar de fraternitat, el president de la Penya i el de la Federació van descobrir una placa commemorativa dels 25 anys d’història de la penya.