La PB Nova York participa en la campanya “Kick Coronavirus”

PB Nova York

NOTÍCIES 08 de maig 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La iniciativa ha reunit a les 34 penyes de la ciutat i gairebé ja acumula $40.000 que donaran al NYC Health+Hospitals

La situació d’emergència sanitària en què es troba immers el món ha fet que totes les penyes de la Gran Poma s’unissin. Nova York ha sigut una de les zones on més fort i ràpidament ha actuat la Covid-19 i és per això que les 34 penyes de la ciutat, totes elles seguidores de diferents equips de futbol i rivals en el terreny de joc, s’han agermanat en la campanya New York Kicks Coronavirus. Evidentment, la Penya Blaugrana de Nova York també hi està involucrada i el dia del llançament va participar amb una donació de $1.000.

Sota el lema “Les penyes en contra del virus”, l’objectiu principal d’aquesta campanya solidària és recaptar fons per l’únic sistema sanitari públic de la ciutat: el NYC Health+Hospitals. Actualment, després de nombrosos donatius de tots colors, ja acumulen $38,500. Aquesta organització, que està a primera línia de la pandèmia pel coronavirus, dona servei a més d’un milió de persones sense recursos o en risc d’exclusió social. La seva missió és la de tractar a tots els pacients sense distinció, sense importar-los la seva a capacitat per poder pagar els serveis o sense fer cap mena de diferència amb el seu estatus migratori.

New York Kicks Coronavirus ja ha sigut compartit més de 1.200 vegades a l’entorn digital, acumula més de 200 donacions i, fins i tot, han publicat un vídeo a les xarxes socials per conscienciar al màxim de gent possible. Des de la penya comuniquen que “ara més que mai, en aquests moments tan complicats, el que més es necessita és la unitat. I l’única cosa que ens uneix a les 34 penyes és el futbol. És per això que totes nosaltres hem fet equip i estem demostrant que amb la diversitat de la nostra ciutat podrem vèncer al virus”. A més, expliquen que amb aquesta iniciativa volen “mostrar la seva immensa gratitud a totes aquelles persones que treballen a primera línia” i, finalment, esperen poder “ensenyar-li aviat la targeta vermella al coronavirus”.