PB Leonesa: cinc tones en cinc edicions de Recollida Solidària

Foto: Peña Leonesa FC Barcelona

NOTÍCIES 16 de gen. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La penya també ha recollit un centenar de joguines en col•laboració amb la Creu Roja

Cada any que passa, la Peña Leonesa FC Barcelona és més solidària i està més conscienciada amb l'ajuda envers els altres. Aquesta cinquena edició de la Recollida Solidària d'Aliments organitzada per l'entitat blaugrana ha superat totes les expectatives dels penyistes culers: en total, han recaptat una tona d'aliments no peribles que ja han estat lliurats a l'Ajuntament de Lleó. Amb aquest resultat, la penya ha aportat una ajuda de gairebé cinc tones en les cinc edicions celebrades.

El president de la penya, Félix Romasanta, destaca enorgullit que “el suport de tots els participants ha estat determinant per a poder superar la barrera dels 1.000 kg recollits”. A més, agraeix enormement el suport al local on tenen situada la seva seu i que ha servit d'ubicació per a recollir tots els productes; al Pont Castro FC per la seva aportació de 400 kg d'aliments recollits en la Jornada de Convivència del club; i, per descomptat, a la Federació de Penyes Barcelonistes de Castilla y León per sempre secundar i impulsar totes les seves iniciatives.

D'altra banda i per segon any consecutiu, la PB Leonesa ha recollit més d'un centenar de joguines en bon estat en col·laboració amb la Creu Roja que també ha posat a la disposició del consistori local per a ajudar a les famílies més necessitades del municipi de Lleó.