Obre la nova Botiga Online de la Barça Store del Camp Nou

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 07 de maig 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Presenta promocions especials amb descomptes que poden arribar fins al 40% en una àmplia selecció de productes i un descompte exclusiu per als penyistes del 5% en tota la resta d’articles

El FC Barcelona obre a partir d’aquest dijous 7 de maig la seva nova Botiga Online de la Barça Store del Camp Nou a través del seu enllaç store.fcbarcelona.com, amb l’objectiu de posar a l’abast dels socis, penyistes i aficionats tots els productes que es troben normalment a les botigues del Barça, i possibilitar-ne la seva adquisició via online.

En aquesta plataforma es poden trobar tant les equipacions oficials del Barça com col·leccions exclusives, amb diferents línies de roba esportiva de carrer, així com un ampli ventall de complements i accessoris 100% Barça.

Promocions especials i descomptes per a penyistes

Un dels grans atractius que presenta l’obertura d’aquesta plataforma online és la d’oferir una important promoció de descomptes especials fins al 40% per a tothom en una àmplia selecció de productes que estan clarament identificats i que presenten uns preus molt avantatjosos. Entre aquestes promocions, s’inclouen la primera, segona i tercera samarreta del primer equip de futbol d’aquesta temporada.

A més de poder aprofitar aquestes importants promocions, els penyistes també disposen d’un 5% de descompte en la compra de la resta de productes d’aquesta nova Botiga Online de la Barça Store del Camp Nou.

Aquest descompte, que també és vàlid per a les penyes, no és acumulable amb les promocions especials i serà vigent fins el 31 de juliol de 2020.

Codi promocional

Per poder gaudir del descompte del 5% sobre la seva compra, els penyistes hauran d’accedir a la plataforma store.fcbarcelona.com i fer efectiva l’adquisició d’aquells articles que es desitgin. A l’hora de confirmar el pagament, han de seleccionar l’opció de “codi promocional” i introduir-hi el codi PFCB05. Un cop fet, s’aplicarà el citat descompte sobre el preu final de la compra.

També les penyes es poden beneficiar d’aquesta promoció del 5% de descompte. En aquest cas, ho han de fer introduint la seva clau de penya i el PIN corresponent abans de realitzar el pagament.

Enviaments

Actualment, aquesta botiga online disposa de dos mètodes d’enviament. En el moment de finalitzar la compra, es podrà escollir entre les dues opcions que es mostraran amb els costos de cadascuna.

• Estàndard: Es lliuren els articles oficials en un termini de 2-3 dies hàbils a partir de la confirmació de la comanda. Aquest servei és gratuït per una compra superior als 95 €. Si no arriba a aquesta quantitat, té un cost de 5,95 € que s’inclou en el preu final de la compra.
  • Exprés: Es lliuren els articles oficials en un termini de 24 hores a partir de la confirmació de la comanda (només és aplicable a les comandes que es facin de dilluns a divendres, abans de les 15.00 h). Aquest servei té un cost de 9,95 € que s’inclou en el preu final de la compra.

Canals d’atenció

Davant de qualsevol dubte o consulta, la pàgina disposa a la seva part superior d’un apartat d’ajuda destinada a orientar sobre les prestacions de la Botiga Online de la Barça Store del Camp Nou. A part d’això, també es disposa d’un telèfon d’atenció gratuït (932 750 095), des d’on s’oferirà tot tipus d’indicacions i ajuda per moure’s per la botiga online i adquirir els productes desitjats.

En aquests moments en els quals les botigues estan tancades físicament a causa de l’estat d’alarma que viu el país, el Club segueix treballant per fer arribar el FC Barcelona allà on els seu seguidors i seguidores ho demanin, i a ben segur que l’obertura d’aquesta nova botiga online és una eina que ajudarà a mantenir aquest vincle amb els seus socis i aficionats.

La nova botiga online de la Barça Store del Camp Nou ja es troba activa per a tot el territori espanyol, a excepció de Canàries, Ceuta i Melilla, que s’incorporaran properament. Posteriorment està previst que arribi de manera progressiva als diferents països de l’Espai Econòmic Europeu, així com al Regne Unit i a Suïssa, mentre que en una tercera etapa de consolidació estarà disponible a tot el món.

Podeu accedir a la Botiga Online de la Barça Store del Camp Nou des del següent enllaç: