Comença una nova temporada del Junts+

NOTÍCIES 12 de febr. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El projecte de la Confederació Mundial de Penyes pretén transmetre als més joves els valors blaugranes reflectits a l’esport base

El passat cap de setmana, l'equip de benjamins del Club Esportiu Malgrat va assistir a una de les jornades formatives que organitza periòdicament la Confederació Mundial de Penyes juntament amb la Agrupació de Clubs i Penyes del FC Barcelona i en col•laboració amb la Barça Escola. Aquesta activitat s'emmarca en la participació de l'equip benjamí (de 8 a 10 anys) del CD Malgrat en el projecte Junts+ juntament amb la Penya Barcelonista L’Avi Xaxu, amb seu en la mateixa localitat del Maresme.

Els joves jugadors de l'equip de Malgrat de Mar van gaudir de tota una jornada en clau blaugrana. Al migdia, van realitzar una visita al FC Barcelona Museu, i a la tarda van formar part de la citada jornada formativa al costat d'altres nens procedents de la PB de Cervelló, la PB La Roca del Vallès i la PB Ramon Llorens a les instal•lacions blaugranes. La formació va constar d'una xerrada dirigida als nens i nenes, així com a les seves mares i pares, amb l'objectiu de transmetre valors esportius i humans tant dins com fora del camp. Seguidament, es va dur a terme un entrenament a la Ciutat Esportiva Joan Gamper a càrrec d'alguns entrenadors de la Barça Escola.

El Junts+ és una iniciativa impulsada per la Confederació Mundial de Penyes que posa en contacte a penyes amb equips d'esport base de la seva mateixa localitat, millorant la presència de l'esport i la representació a la seva població. Per a aconseguir aquest posicionament tant en el territori com a nivell social en general, les penyes han de signar un acord de col•laboració amb un equip benjamí d'esport formatiu de la seva localitat que haurà de formar part d'una de les cinc seccions d'esports professionals del FC Barcelona: futbol, futbol sala, bàsquet, handbol o hoquei patinis. Durant les pròximes setmanes, més sessions del Junts+ es realitzaran repetidament en diferents punts del territori català.