Nou model de compra d’entrades pel Camp Nou

NOTÍCIES 23 gen. 2019 - CMP

Les penyes podran reservar les seves entrades per partits a l’Estadi amb més antelació

El nou model de compra d’entrades pel Camp Nou començarà a funcionar per tots els partits de Lliga Santander d’aquesta temporada a partir del proper FC Barcelona - Rayo Vallecano i s’aplicarà per la venda a tots els públics, incloent socis i penyistes. Per aquest motiu, a partir d’ara, per poder accedir a la compra d’entrades, totes les penyes hauran de triar una nova contrasenya d’accés del portal.

El model facilitarà a totes les penyes del FC Barcelona la planificació del seu desplaçament, gràcies al fet que les compres de les entrades per a alguns partits a l'Estadi es podran realitzar amb molta més antelació del que ho feien fins ara. Això serà gràcies a la possibilitat de comprar entrades en un determinat sector de l'estadi, anomenada “compra SENSE selecció de seient”, deixant que el portal de venda sigui qui esculli el seient final a aquesta zona, tenint en compte totes les localitats dels socis que hagin alliberat el seu seient. Un cop s’hagi procedit amb l'assignació de totes les compres rebudes, el portal enviarà per correu electrònic a la penya aquestes entrades per a la seva impressió.

En aquest tipus de partits, el sistema enviarà un resguard en el mateix moment de la compra, per a tranquil·litat del comprador. Tot i això, les entrades concretes no seran enviades fins a les 48 hores prèvies al partit. En qualsevol cas, la penya podrà consultar l'estat de les seves compres en tot moment a través del portal.

Les penyes que no vulguin fer la “compra SENSE selecció de seient” en els partits que així s'habilitin, hauran d'esperar a les últimes 48 hores per poder procedir amb la compra. És important remarcar que en cap cas es podrà realitzar la selecció de seient manual d'unes entrades comprades sota el mètode “compra SENSE selecció de seient”.

Per a alguns partits, en funció de criteris de terminis, es mantindrà des del principi l'habitual “compra AMB selecció de seient”. En qualsevol cas, el portal indicarà per a cada partit quina de les dues modalitats està activada.

Se seguiran mantenint els límits de fins a 50 entrades amb descompte per penya i el màxim de sis entrades per compra.