La Junta Directiva de l’Agrupació de Penyes renova el seu mandat

Lluís Monràs, president de l'Agrupació de Penyes // Àlex Caparrós

NOTÍCIES 06 d’oct. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Gràcies al suport unànime de les penyes integrants, Lluís Monràs serà el president de l'entitat durant quatre anys més

Després de l'assemblea celebrada dilluns passat, l'Agrupació de Futbol de Penyes i Clubs del FC Barcelona va tancar el seu procés d'eleccions, la Junta Electoral de les quals ha estat presidida per Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes. La candidatura proclamada com a guanyadora ha estat la formada pels membres de la Junta Directiva que encapçalava l'entitat des de 2016, la qual ha comptat amb el suport unànime de les penyes integrants, que han reconegut la bona gestió realitzada durant aquests anys. D'aquesta manera, el vicepresident de la PB Anguera, Lluís Monràs, renovarà el seu mandat i serà el president de la Agrupació de Penyes durant els pròxims quatre anys.

Els membres que completen la Junta Directiva són Josep Solà (president de la PB Cinc Copes) com a vicepresident; Antón Duran (vicepresident de la PB St. Vicenç dels Horts) com a secretari; Josep Manuel Pastor (president de la UB Catalonia) com a tresorer; i Fèlix Melero (membre de la PB Cinc Copes), Gaietà Garcia (vocal de la PB Anguera), Jordi Martínez (president de la PB Villaverde-Penitents) i Josep Sandoval (vicepresident de la CB Terlenka) com a vocals.

Sota el seu mandat, la Agrupació de Penyes seguirà la seva important labor de foment del futbol base dins del moviment de penyes, així com de procurar una bona formació esportiva i humana a tots els jugadors, entrenadors i familiars implicats. Tot plegat, treballant sempre en estreta col·laboració amb la Confederació.