Més de 600 penyistes es desplacen per viure el Manchester-Barça

NOTÍCIES 07 d’abr. 2019 - CMP

Penyes Barcelonistes de tota Europa viatjaran per animar a l’equip i es concentraran abans del matx a la ciutat anglesa

El primer equip tornarà a tenir el suport d’una gran quantitat de penyistes per tal de superar amb èxit el partit d’anada de quarts de final de la Champions, que es disputarà el 10 d’abril a les 21 hores. A més, la Federació Món ha organitzat un dinar i, posteriorment, una concentració de penyes, socis i aficionats el mateix dia de partit al Manchester Smokehouse&Cellar per començar a escalfar l’ambient.

En conjunt, són 640 penyistes de tot el món que es desplacen fins a Manchester per ser el suport blaugrana del partit al Old Trafford. De tots aquests, destaca especialment la polonesa Fan Club Barça Polska que mobilitza a 240 dels seus penyistes, un 38% del total. Aquesta penya va ser oficialitzada el 2006, compta amb més de 1.300 afiliats i sovint és protagonista en els desplaçaments pel gran nombre de penyistes que aplega.

Pel que fa al nombre d’assistents, seguidament apareixen altres penyes internacionals, com és el cas de la Penya Blaugrana London of Great Britain que mobilitza 30 penyistes, la Penya Blaugrana Budapest que assisteix amb 9 penyistes, l’anglesa Penya Union Blaugrana de Newcastle amb 8 o la Penya “Blaugranor” du Nord de la France, també amb 8. En total, són 30 penyes de la Federació Món que sumen 370 aficionats blaugranes per anar al Regne Unit. En quant a la resta del territori espanyol i català, hi aniran 242 penyistes on destaca la Penya Gastronòmica Barça amb 13 membres assistents.

D’altra banda, també hi haurà representants de penyes barcelonistes ubicades fora d’Europa, com és el cas de la Penya Ànima Blaugrana Shanghai, de la brasilera Penya Barcelonista São Paulo, la colombiana Peña Barcelonista Cafetera de Cali i la libanesa Penya Barcelonista de Beirut.

Trobada multitudinària abans del partit

La Federació Món ha organitzat una trobada per a les penyes, socis i aficionats assistents el mateix dia del partit. És una forma d’escalfar motors i de generar i fomentar el barcelonisme i el caliu necessari per recolzar a l’equip en una fase decisiva de la temporada.

Aquesta trobada es realitzarà a partir de les 16 hores al local Manchester Smokehouse&Cellar, on prèviament s’haurà celebrat un dinar amb representants de la Federació i nombrosos penyistes vinguts des de tots els racons d’Europa.