Llançament de la nova app eSports Penyes

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 09 de des. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Els usuaris poden participar en tornejos online de Pro Evolution Soccer 2021 i aspirar a atractius premis oficials del FC Barcelona

L’aplicació eSports Penyes, creada per la Confederació Mundial de Penyes, ja es troba disponible a la Google Play Store (Android) i l'App Store (Apple). Aquesta app recull l’esperit de la competició Penyes Futbol Games, el funcionament de la qual s’ha vist afectat per la pandèmia, i el trasllada a l’entorn online amb l’organització i gestió de tornejos a distància del videojoc eFootball Pro Evolution Soccer 2021 (PES 2021), de Konami. De la mateixa manera, obre l’opció d’incorporar tornejos d’altres jocs de gran popularitat en diferents plataformes.

L’app eSports Penyes comptarà amb tornejos emmarcats dins de cada Federació territorial i també tornejos oberts a tot el públic. En tots els casos, els guanyadors aspiren a emportar-se com a premi productes oficials del FC Barcelona, com samarretes d’entrenament, motxilles o pilotes, així com entrades al Museu.

Registre i inscripció als tornejos

Per a competir en els tornejos, l’usuari s’ha de registrar i crear el seu perfil a l’app eSports Penyes, i ha de disposar del videojoc PES 2021. Aquest registre es pot fer vinculant el compte de Google o Facebook, o bé introduint les dades personals. També ha d’indicar si és penyista i/o soci del FC Barcelona, i escollir un “nickname” amb el qual se l’identificarà durant les competicions.

Un cop creat el seu perfil, l’usuari pot accedir als tornejos disponibles en aquell moment, els quals apareixen a la pantalla principal de l’app. Dins de cadascun, s’hi pot consultar tota la informació relacionada: terminis d’inscripció, dates del torneig, hora d’inici, reglament i premis. En el cas dels tornejos oberts al públic, l’usuari s’hi pot inscriure directament, mentre que, per als tornejos privats de Federacions, necessitarà una contrasenya que li serà proporcionada per l’entitat organitzadora corresponent.

Partits de PES 2021 en mode online

Poc abans de l’inici d’un torneig, l’usuari inscrit rebrà un avís de la publicació dels quadrants de la competició, on veurà qui és el seu rival. Abans de cada partit, els dos oponents es comunicaran a través de l’app eSports Penyes i entraran al mode online del PES 2021 per a trobar-se i començar l’enfrontament. Un cop acabat, informaran del resultat final a través de l’app, que el registrarà i anirà actualitzant les eliminatòries fins a la gran final.

D’aquesta manera, l’app eSports Penyes permet posar en contacte un gran nombre de jugadors a distància, i els dóna l’oportunitat de participar en tornejos sense cap més preocupació que la de demostrar tot el seu talent als comandaments. Tot plegat, sense haver de sortir de casa i, per tant, respectant totes les mesures sanitàries presents avui dia.

Primer torneig públic, el 19 de desembre

Després de realitzar algunes proves pilot amb diverses federacions, la Confederació Mundial de Penyes ha organitzat el primer torneig de PES 2021 obert al públic a través de l’app eSports Penyes. El torneig començarà el dissabte 19 de desembre, i serà un punt de trobada per a penyistes, socis i barcelonistes de tots els territoris per a gaudir dels eSports en clau blaugrana. A mida que es vagin organitzant més tornejos, l’app els anirà mostrant de forma cronològica.