La Penya Blaugrana “La Pulga” de Castelldefels celebra 5 anys culers

NOTÍCIES 16 d’oct. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

El directiu Xavier Vilajoana i l’exjugador Ricardo Serna van acompanyar els penyistes

La Penya Blaugrana “La Pulga” de Castelldefels va celebrar diumenge el seu 5è Aniversari a la seu social de la penya amb un centenar de penyistes. L’efemèride va comptar amb la presència del directiu Xavier Vilajoana; dels exjugadors i membres de l’Agrupació Barça Jugadors Ricardo Serna i Ferran Olivella; del vicepresident de la Federació de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat, Jordi Murillo; i dels periodistes esportius Joan Poquí i Toni Closa, entre d’altres figures de l’entorn blaugrana.

El president de la penya homenatjada, Ramón Massons, va iniciar l’acte festiu donant la benvinguda a tots els presents i presidint els parlaments dels representants, que van concloure amb les paraules del directiu i amb l’intercanvi d’obsequis. Seguidament, tots els assistents, així com les 15 Penyes Barcelonistes que hi havia presents, van procedir a gaudir del dinar commemoratiu de la jornada. Amb la posterior tallada de pastís i la fotografia de família, els penyistes es van endur un record immortalitzat dels primers cinc anys de la penya.