La Penya Barcelonista Gabriel López Solá de Saint Juery celebra el seu 10è Aniversari

NOTÍCIES 02 de maig 2019 - Confederació Mundial de Penyes

A la celebració hi va assistir el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil

La Penya Barcelonista “Gabriel López Solá” de Saint Juery va celebrar dissabte el seu 10è Aniversari a la localitat francesa. A la celebració hi va assistir unes 150 persones del moviment de penyes, així com el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil i el president de la Penya homenatjada, Jean Saiz. De la mateixa manera, representants polítics i periodistes de la localitat van ser convidats a la festa, com per exemple l’alcalde de Saint Juery, Jean Paul Raynaud; el Regidor d’Esports, Julien le Roc; o la Regidora d’Esports Femenins, Carole Crutino.

La celebració de la dècada blaugrana va consistir en una visita a l’exposició de material del FC Barcelona que ha anat aconseguint la penya al llarg d’aquests anys, un aperitiu per tots els assistents, la visualització d’un vídeo on es mostra l’evolució històrica dels seguidors culers i un sopar commemoratiu. En el vídeo van mostrar la seva participació solidària anual amb el Téléthon, un esdeveniment benèfic televisat que recapta fons per a diverses causes socials, per el qual la penya recapta grans quantitats de diners a través de diverses accions i activitats.

L’exblaugrana i infinit Andrés Iniesta és padrí de la penya, amb la que manté un vincle especial, i és per això que va enviar des del Japó un vídeo per a tots els penyistes i assistents a la celebració felicitant-los per la seva primera desena. Precisament, els oncles de l’actual president de la penya eren d’Albacete, més concretament de Fuentealbilla, i tenien una estreta relació amb la família Iniesta. Més concretament, el tiet de Jean Saiz es deia Gabriel López Solá, raó per la qual la penya té aquest nom, i el mateix López Solá va ser durant anys el delegat de l’equip Juvenil del FC Barcelona, incloent el 1996 quan el mític 8 va arribar al Barça.