La PB Els Tamarells homenatja Mariona Caldentey

El camp de futbol de Felanitx passa a anomenar-se Camp de Futbol Es Torrentó Mariona Caldentey Oliver. / PB Els Tamarells

NOTÍCIES 08 de jul. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El camp de futbol de Felanitx ja porta el nom de la jugadora

Gràcies a la iniciativa posada en marxa per la Penya Barcelonista Els Tamarells, el nom de la Mariona Caldentey ja llueix al camp de futbol Es Torrentó de Felanitx. El descobriment de la placa amb l'esment a la davantera del FC Barcelona, nascuda en aquesta localitat mallorquina, va tenir lloc ahir a l’acte d'homenatge en què van assistir 200 persones entre les quals es trobaven la mateixa Mariona Caldentey, el president de la Federació de Penyes Barcelonistes de les Illes Balears, Òscar Escoda, i el president de la PB Els Tamarells, Sebastià Oliver, a més de diverses autoritats locals, penyistes i veïns de Felanitx.

La incorporació del nom de la jugadora al camp de futbol suposa la culminació d'una campanya iniciada fa dos anys per la penya balear, de la qual Caldentey és sòcia d'honor, amb una recollida de signatures. Després d'aconseguir més de 2.500, i també l'adhesió de 83 entitats de diferents àmbits, la penya va dur a terme tots els tràmits administratius fins que, al maig de 2019, l'Ajuntament de Felanitx va aprovar la proposta.

Amb això, avui el recinte esportiu s’anomena Camp de Futbol Es Torrentó Mariona Caldentey Oliver. La jugadora del FC Barcelona Femení s'ha mostrat eternament agraïda per tota la labor desenvolupada i el reconeixement mostrat per la penya barcelonista cap al seu èxit professional. “El camp de futbol de Felanitx és casa meva. Continuo anant-hi a entrenar quan estic de vacances. Tots els noms de les instal·lacions esportives d'aquí són masculins. És un privilegi però també una responsabilitat”, va explicar la davantera als mitjans de comunicació que van assistir a l'acte.