La Junta Directiva del FC Barcelona ratifica Ramon Térmens com a síndic de penyes

NOTÍCIES 15 de gen. 2019 - CMP

Seguirà essent el mediador entre les 1.245 penyes oficials, les 30 Federacions Territorials i la Confederació Mundial de Penyes

La sessió ordinària de la Junta Directiva del FC Barcelona, reunida ahir al Camp Nou, va ratificar el nomenament de Ramon Térmens com a síndic de penyes per a un període de quatre anys més. Ramon Térmens va ser escollit en el darrer plenari del Consell de Penyes, celebrat el passat 22 de desembre.

D’acord amb el que estableix el reglament de penyes, el càrrec del síndic de penyes ha de recaure en un penyista nomenat pel Consell de Penyes i ratificat pel Club. Llavors, el síndic pot excercir la seva funció com a mediador entre les 1.245 penyes oficials, les 30 Federacions Territorials i la Confederació Mundial de penyes, procurant que s’apliqui tant la normativa vigent com els estatuts i el reglament.

Segons l’article 20 d’aquest mateix reglament, les competències del síndic de penyes són defensar i protegir els drets de les penyes i actuar com a mediador en qualsevol conflicte que es plantegi entre qualsevol dels integrants del moviment.

La intervenció del síndic en un assumpte es pot sol·licitar mitjançant el president d’una penya; el president d’una federació territorial; el president de la Confederació, és a dir, Antoni Guil; a través del Consell de Penyes o a instàncies del mateix Club.