Joselito protagonitza el tercer Junts+ telemàtic

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 09 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L’estrella del primer equip de futbol sala va xerrar amb joves jugadors i jugadores gràcies a la col·laboració de la PB La Guineu i la PB Can Peguera, de la Federació Barcelonès Est

“Bona alimentació, hàbits saludables, cap centrat i màxima entrega en cada entrenament”. Aquestes són les claus que Joselito, jugador del primer equip del FC Barcelona de futbol sala, va donar als nens i nenes de la AE Babar i del Casal La Cosa Nostra. Tots ells van participar en una nova edició del projecte Junts+ en format telemàtic, en aquest cas gràcies a la implicació de la PB La Guineu i la PB Can Peguera, ambdues pertanyents de la Federació del Barcelonès Est.

Durant la xerrada, molts participants van preguntar a Joselito pels seus inicis, i el jugador es va identificar amb tots ells: “Vaig començar a jugar a futbol a la vostra edat, des de sempre em va agradar i no vaig parar fins que vaig aconseguir arribar a 1a Divisió. Avui puc dir que és un privilegi ser on sóc, però també és complicat ser lluny de la teva família i de la teva terra”.

El paper de la Masia

Del seu pas per la Masia, on va arribar amb 18 anys, el jugador andalús en recorda sobretot la oportunitat que el Club li va donar per a compaginar el futbol sala i els estudis. “Aquí em van insistir que havia de seguir estudiant, i és una decisió que agraeixo molt. De fet, actualment segueixo fent-ho i m’estic formant en el camp de la nutrició, al qual voldria dedicar-me un cop hagi de deixar l’esport professional”, va explicar.

Precisament, l’alimentació saludable va ser un dels aspectes que més va reiterar Joselito als nens i nenes que aspiren a convertir-se en un jugador d’elit com ell: “A part del talent amb la pilota als peus, cal ser responsable, prendre bones decisions i evitar males influències. Tot suma”. Tant els més petits com els seus respectius pares en van prendre bona nota.

Abans de finalitzar la xerrada telemàtica, el jugador va emplaçar els joves integrants de la AE Babar i del Casal La Cosa Nostra a una futura visita per a conèixer els seus centres. També van acordar trobar-se al Palau Blaugrana un dia de partit, amb promesa de dedicatòria en cas que el propi Joselito marqui un gol.