Classe magistral de la Barça Escola als entrenadors de l’Agrupació

Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 16 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

El projecte Junts+ va organitzar una xerrada telemàtica on tècnics i coordinadors van descobrir la metodologia i la mentalitat formativa que defineixen la Barça Escola

Dins de la seva tasca formativa i de foment de l’esport base, el projecte Junts+ va organitzar ahir una nova xerrada en format telemàtic. En aquest cas, va posar en contacte una trentena d’entrenadors i coordinadors d’equips de futbol base de l’Agrupació de Penyes, amb responsables de la Barça Escola. També hi van assistir tècnics de la Penya Jove de Les Roquetes i de l’Escola de Futbol Arbucienca, clubs associats a la PB Roquetes del Garraf i la PB d’Arbúcies, respectivament.

La participació de la Barça Escola va ser a càrrec de Juanma Jiménez, Project Manager a Barcelona, i de Pau Casassa, coordinador tècnic d’Europa, Àfrica i l’Orient Mitjà, el qual va desenvolupar els diversos conceptes que es treballen amb els nens i nenes arreu del món. També hi van col·laborar Bernat Villa, coordinador de tècnics d’Amèrica, i Jordi Arasa, coordinador de tècnics d’Àsia i Oceania.

La xerrada, que va comptar amb la presència de Lluis Monràs, president de l’Agrupació de Penyes, i Paco Clos, coordinador esportiu de la mateixa entitat, es va convertir en tota una classe magistral per als entrenadors presents. Gràcies als exemples visuals, van poder conèixer exercicis i treballs específics per a desplegar l’estil de joc que defineix els equips base del FC Barcelona. També van poder rebre consells sobre la preparació física i sobre els valors esportius i humans que cal transmetre als més joves.