El Penyes Pàdel Tour 2020 es posa en marxa

NOTÍCIES 20 de gen. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La segona edició del circuit de pàdel impulsat per la Confederació Mundial de Penyes inclourà cinc tornejos arreu del territori català

Després de tancar la primera temporada amb una gran participació a totes les seus de Catalunya i Andalusia, i de visitar amb èxit el País Valencià la passada tardor, el Penyes Pàdel Tour posa en marxa el gruix de la seva segona edició. La iniciativa, impulsada per la Confederació Mundial de Penyes, vol acostar els socis, penyistes i aficionats de tota mena a la pràctica d’aquest esport dinàmic, integrador i social.

La competició inclou diverses proves repartides pel territori català durant els propers mesos. D’aquesta manera, i en col·laboració amb les Federacions de Penyes corresponents, busca que el màxim nombre de participants puguin gaudir d’una jornada esportiva en blaugrana i plena d’emoció.

Una competició oberta a tothom

Cada torneig Penyes Pàdel Tour consta de tres categories masculines i dues de femenines, segons el nivell de cada jugador o jugadora, i es disputa en format d’eliminatòria. A més de rebre el corresponent trofeu i atractius premis com pales i paleters, els dos primers classificats de cada categoria tindran una recompensa molt especial: un passi per al Màster Final del Penyes Pàdel Tour, que se celebrarà dins del marc del Congrés Mundial de Penyes, i una entrada pel Trofeu Joan Gamper.

D’altra banda, tots els jugadors i jugadores participants rebran una samarreta Nike oficial del Penyes Pàdel Tour, i també optaran a guanyar diversos regals del FC Barcelona que se sortejaran a cada seu.

Calendari del Penyes Pàdel Tour 2020

La primera cita d’aquesta segona edició del Penyes Pàdel Tour és a Lleida, el proper dissabte 8 de febrer, i les inscripcions ja estan obertes. Posteriorment, la competició té programades cites a quatre localitats més. Aquest és el calendari:

• 8 de febrer – Pàdel Indoor Lleida (Lleida)
  • 29 de març – Maresme Pàdel Club (Premià de Mar, Barcelona)
  • 4 d’abril – Padelnou Club (L’Hospitalet de L’Infant, Tarragona)
  • 30 de maig – X3 Pàdel Club (Domeny, Girona)
  • 6 de juny – Sant Just Padel Club (Sant Just Desvern, Barcelona)

Podeu trobar més informació aquí: