Les Penyes ja poden demanar les seves invitacions per a la inauguració de l’Estadi Johan Cruyff

NOTICIES 06 d’ag. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

Les sol·licituds s’han de realitzar a través del Portal de Tràmits, amb el diumenge 11 d’agost com a data límit

El proper dimarts 27 d’agost, el FC Barcelona inaugura el nou Estadi Johan Cruyff a la Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí, i convida totes les penyes a participar de la festa.

L’acte consistirà en una festa popular, la cerimònia d’inauguració i el primer partit que acollirà el nou escenari, disputat entre els equips juvenils del FC Barcelona i l’Ajax d’Amsterdam.

En total, les penyes disposaran de 600 entrades gratuïtes. Per a sol·licitar-les, s’ha d’accedir al Portal de Tràmits del web de la Confederació i fer la reserva corresponent. Les sol·licituds es podran realitzar fins el diumenge 11 d’agost a les 23:59 hores.

El dilluns 12, les invitacions s’assignaran segons els criteris habituals, i se sol·licitarà a cada penya el nom, DNI i correu electrònic dels penyistes que assistiran al partit. Les entrades s’enviaran en format PDF el dia 21 d’agost, per tant és important que els correus electrònics proporcionats siguin correctes.

Desplaçament a l’Estadi Johan Cruyff

Atès que no es pot aparcar al recinte de Sant Joan Despí, s’habilitarà un servei d’autobusos llançadores fins l’Estadi Johan Cruyff que sortiran des del Camp Nou, on els penyistes podran estacionar els vehicles fins que l’aforament quedi complet. Una vegada finalitzat el partit, els autobusos llançadores retornaran els assistents fins el Camp Nou.

Totes aquelles penyes interessades en utilitzar el servei d’autobusos llançadores hauran d’esmentar-ho de forma específica a l’hora de fer la sol·licitud, a l’apartat de comentaris.

PROGRAMA DE LA INAUGURACIÓ (Dimarts 27 d’agost)

18.30 h. - Inici festa popular de l’exterior de l’esplanada

19.30 h. - Obertura de portes de l’estadi

20.30 h. - Cerimònia d’inauguració de l’Estadi Johan Cruyff al terreny de joc