El III Open Penyes del Barça vesteix el golf de blaugrana

NOTÍCIES 22 d’oct. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

El Torneig de la Federació del Barcelonès Est va homenatjar el centenari del moviment de penyes amb 60 participants

La Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Est va organitzar diumenge el III Open Penyes del Barça al Club de Golf Sant Vicenç de Montalt on hi van participar més de 60 penyistes barcelonistes provinents de desenes de penyes. El torneig, que ja ha arribat a la seva tercera edició i va comptar amb un èxit participatiu, es va celebrar com a homenatge al centenari del moviment de penyes del Barça.

Tal com comenten des de l’organització, la jornada de golf i barcelonisme es va dur a terme “en una zona única, amb paisatges de gran bellesa i amb vistes al mar i a la muntanya”. La competició va finalitzar al migdia i llavors es va procedir als parlaments encapçalats pel president de la Federació i principal organitzador de l’acte, Jordi Monturiol, que va donar la benvinguda a tots els presents i va agrair la seva assistència. Seguidament, va cedir la paraula a l’exjugador i membre de l’ABJ Paco Martínez, al membre de la Comissió de Penyes del FC Barcelona, Xavier Ilincheta, i al gerent del Golf Sant Vicenç, Pol Panero.

El palmarès

En acabat les intervencions, es va realitzar l’entrega de trofeus a tots els penyistes classificats. Així, Antonio López va ser premiat pel primer Scatx, Valentí Puig i Ioan Julian pel primer i el segon HCP Inferior respectivament, i Joaquim Mora i Gabriel Mojica pel primer i el segon HCP Superior respectivament. En la categoria femenina, Ana Maria Martínez es va classificar per la primera HCP Femenina i Mª Teresa Gratacós per la segona HCP Femenina. En aquesta ocasió, als premis habituals se li va afegir l’oportunitat de poder assistir a un partit del Barça a la tribuna del Camp Nou, honor que va recaure en un membre de la Penya Barcelonista de l’Empordà.

Entre les penyes assistents, hi havien les de Cardedeu, Llívia, Torroella de Montgrí, Districte XXVII La Sagrera, Chema Corbella de Nalec i La Guineu. Finalment, l’acte va acabar amb diversos sortejos entre tots els presents. Així, els penyistes van tenir l’oportunitat de guanyar 4 entrades dobles per al Camp Nou Experience, una entrada doble pel Camp Nou en un partit de Lliga i diverses entrades a alguns partits de les seccions professionals del Club, entre altres regals.