La Federació de Penyes Barcelonistes de Castilla-La Mancha celebra la seva VII Gala

Foto: Toni Sanz

NOTÍCIES 17 de des. 2019 - Confederació Mundial de Penyes

El president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, va assistir a la vetllada juntament amb 350 penyistes

La Federació de Penyes Barcelonistes de Castilla-La Mancha va reunir dissabte a 35 penyes de la zona a la seva VII Gala anual. La vetllada va estar encapçalada pel president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil; pels exjugadors i membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Ricardo Serna i Juan Carlos Rodríguez; i pel president de la Federació local, Daniel Peinado; entre altres representants del moviment de penyes culers.

La jornada va començar amb una visita solidària a l’Hospital Virgen de la Luz de Cuenca, en què els membres de la Federació i el president de la Confederació van lliurar als nens i nenes ingressats les joguines recaptades amb la seva campanya solidària “Somriures blaugranes”. Així mateix, van fer un donatiu de diverses tablets electròniques per agilitzar la feina de la direcció i l’administració de l’hospital. Seguidament, es va realitzar una visita turística per tots els assistents pel barri vell de Cuenca i es va procedir a un dinar en petit comitè per degustar els productes i plats típics manxecs.

350 penyistes assistents

Al vespre va començar la celebració de la Gala amb tots els assistents, que reunien a un total de 350 penyistes. Així, el president de la Federació organitzadora va donar la benvinguda a tots els presents i va iniciar el lliurament de guardons a Millor Penya, Millor Directiu d’una Penya, Millor Penyista i el V Premi Bodegas Iniesta. Així mateix, juntament amb Antoni Guil van fer entrega del VI Premi Tito Vilanova per la seva tasca solidària a les Super Nenas, un col·lectiu format per dones malaltes de càncer de mama, presidida per Montserrat Jiménez.

Abans de procedir amb el sopar de gala commemoratiu, es va donar pas als parlaments i al lliurament d’obsequis institucionals, iniciats per Daniel Peinado i continuats per l’exjugador Juan Carlos Rodríguez; la Delegada Provincial d’Educació de la Junta de Comunitats de Castella-La Manxa, Sonia Isidro; i finalitzats pel president de la Confederació.

Per acomiadar de la millor manera possible la festivitat, la Federació va lliurar un obsequi a tots els presidents de Federacions de Penyes Barcelonistes assistents i convidats, que eren: Juan Carrión, president de FPB Múrcia, Miguel Ángel Cruz, president de FPB Extremadura; Francisco Baile, president de FPB Alacant; Salvador Cerviño, president de FPB Galícia; Esteban García, president de FPB Madrid; Ramon Burniol, president de FPB Bages, Berguedà i La Cerdanya; Joaquim Grifol, president de FPB Castelló; Marta Gajate, presidenta de FPB d’Aragó, La Rioja i Navarra; i, per últim, Rafael Pichardo, vicepresident de FPB Andalusia, Ceuta i Melilla.