La Fed. Barcelonès Oest dóna aliments per als més vulnerables

Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest

NOTÍCIES 22 de juny 2020 - Confederació Mundial de Penyes

L’entitat ha decidit destinar la recaptació de la quota anual de totes les seves penyes a la compra d’aliments bàsics per a ajudar la Fundació Bona Voluntat en Acció

El passat divendres, la Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Oest va fer entrega d’un lot d’aliments bàsics a la Fundació Bona Voluntat en Acció, una organització que desenvolupa una tasca d’integració social i laboral de gran valor dins del districte barceloní de Sants-Montjuic, i en concret al barri del Poble Sec. La representació de la Federació va estar encapçalada pel seu president, Salvador Balsells, i el seu vicepresident, Gaietà Garcia, als quals van acompanyar Ramon Borràs, portaveu de la Comissió Actes i Solidaritat de la federació, i Josep Maria Conesa, membre d’aquesta mateixa comissió.

El lot d’aliments entregat constava de 260 litres de llet, 200 kg d’arròs, 130 kg de sucre, 100 paquets de galetes, 60 dotzenes d’ous, 50 kg de llenties i 50 kg de cigrons. Per a la seva adquisició, la Federació ha destinat la recaptació de la quota anual de totes les seves penyes, en una decisió que subratlla una vegada més l’esperit solidari de l’entitat amb la població més necessitada. Així els ho va agrair la responsable de la Fundació Bona Voluntat en Acció, Mercè Amat, qui va apuntar l’augment de necessitats materials i humanes que els ha provocat la pandèmia de la Covid-19 en la seva ajuda a les persones més vulnerables.

Aquesta acció és una de les primeres que la Federació del Barcelonès Oest duu a terme fruit del seu nou mètode de treball per comissions. En aquest cas, la responsable d’executar-la ha estat la Comissió d’Actes i Solidaritat, la qual ha comptat amb el recolzament de la junta directiva i les diferents penyes de la federació.