La Federació del Barcelonès Est celebra la XIII Nit de les Penyes

XIII Nit de les Penyes. / Federació del Barcelonès Est

NOTÍCIES 21 de des. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

Es va premiar per la seva tasca al jugador Víctor Tomàs i a la Penya Blaugrana Sant Andreu de la Barca, entre d’altres

La Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Est va celebrar els passats 17 i 18 de desembre la XIII edició de la Nit de les Penyes a la seva seu. Enguany aquesta tradicional celebració es va haver de dividir en dues jornades, adaptant-la a un format reduït i retransmetent-la en streaming per a tots els penyistes interessats i així poder garantir el compliment de totes les mesures sanitàries de seguretat establertes per la pandèmia provocada per la Covid-19.

En aquest sentit, hi van assistir presencialment el president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil; el president de la Federació amfitriona, Jordi Monturiol; l’exjugador i membre de l’Agrupació Barça Jugadors, Paco Clos; i el regidor d’esports del Districte de Sant Andreu, Felipe Martínez, entre altres.

Entrega de premis

Per posar en valor tota la tasca solidària que han fet les penyes en aquests temps tan complicats, es va fer entrega del premi Reconeixement Solidari a la presidenta i el secretari de la Penya Barcelonista Sant Andreu de la Barca, que durant aquests mesos va cedir el seu local al Centre d’Atenció Primària de la localitat perquè hi poguessin dur a terme l’atenció sanitària. Quant al guardó Reconeixement Trajectòria Barcelonista, se li va fer entrega d’una placa a Víctor Tomàs, jugador d’Handbol del FC Barcelona durant 18 temporades, amb més de 60 títols i més de 1.000 gols a les seves espatlles, que es va retirar el passat mes de març.

D’altra banda, es van entregar els dos premis que destaquen a personalitats vinculades al món culer: Optimisme Blaugrana per a David Salinas, periodista del diari SPORT, i Sentiment Blaugrana per a Josep Maria Minguella, agent de jugadors i exentrenador.

El president de la Federació, Jordi Monturiol, va destacar que “aquesta ha estat una edició condicionada per la Covid-19, però estem tots molt satisfets d'haver-la pogut celebrar i compartir-la amb una gran quantitat d'amics. Ara mirem cap a la pròxima edició de la Nit de les Penyes, el 2021, amb la confiança que ja haurem deixat la pandèmia enrere”.