Èxit de participació en el primer torneig Penyes Pitch and Putt

Primer torneig Penyes Pitch and Putt. / Confederació Mundial de Penyes

NOTÍCIES 14 de juny 2021 - Confederació Mundial de Penyes

Més de 150 jugadors van competir a les modalitats de handicap i scratch al Club Roc3. El torneig va comptar amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació

El passat cap de setmana, el Club ROC 3 Golf Pitch & Putt de Santa Coloma de Cervelló va combinar el verd dels seus 18 forats amb els colors blaugrana dels penyistes i aficionats barcelonistes. El complex, situat a uns 2 quilòmetres de Barcelona, va ser l’escenari escollit per a la celebració del primer torneig Penyes Pitch and Putt, amb el qual la Confederació Mundial de Penyes s’ha submergit per primera vegada en aquesta especialitat golfística tan popular. D'aquesta manera, es reactiven els tornejos de golf que les federacions de penyes solen organitzar durant la temporada.

El Penyes Pitch and Putt va incloure una competició individual, que va tenir lloc dissabte, i una altra de dobles, reservada per al diumenge. Ambdues es van desenvolupar en les modalitats de Handicap i Scratch, i van comptar amb un alt nivell de competitivitat, tot i que el torneig es va caracteritzar principalment pel seu ambient distès i, sobretot, molt culer. A més, l’estrena va ser tot un èxit, ja que, en total, més de 150 jugadors van completar l’exigent circuit durant les dues jornades del torneig.

L’esdeveniment va comptar amb la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes; Jordi Monturiol, membre del Comitè Executiu de la Confederació; i Paco Clos, membre de l’Agrupació Barça Jugadors. Precisament, Antoni Guil i Paco Clos van ser els dos encarregats de fer entrega dels premis, entre els quals hi havia la camiseta de la primera equipació del FC Barcelona i diversos materials per a la pràctica del golf, a part del trofeu corresponent a cada categoria. Tant el moment de l’entrega de trofeus com la resta de l’esdeveniment es va desenvolupar tenint en compte les mesures sanitàries actuals.