Èxit de la iniciativa de la Confederació Mundial de Penyes en favor del Banc d’Aliments

NOTÍCIES 04 de des. 2018 - CMP

L’entitat ha omplert les reserves del Banc d’Aliments a través de la implicació de més de 18.000 persones assistents al Camp Nou

La Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona ha aconseguit un èxit participatiu en la iniciativa solidaria de l’entitat amb l’objectiu d’omplir les reserves del Banc d’Aliments.

Comptant amb la col·laboració de la Fundació Barça, la recollida s’ha realitzat al Camp Nou amb motiu de la Diada del Soci Solidari i del partit FC Barcelona-Cultural y Deportiva Leonesa, on les Federacions i penyes han convidat a venir a més de 18.000 persones de col·lectius, entitats, escoles, associacions i institucions d’acció social vinguts de tota Catalunya, que han aportat el seu gra de sorra a la iniciativa solidària.

Aquesta mobilització massiva i el posterior èxit del recapte en benefici del Banc d’Aliments ha sigut possible gràcies a la participació i col·laboració de totes les Federacions de Penyes i les seves respectives penyes. Una demostració més de la força del moviment penyístic al territori, que al llarg de l’any s’implica en múltiples accions de caire solidari.

Entrega de 5.000 euros per part de la Confederació

El president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, ha fet entrega a la presidenta del Banc d’Aliments, Roser Brutau, d’un xec per valor de 5.000 euros. L’acte ha comptat amb la presència dels directius del FC Barcelona, Pau Vilanova i Emili Rousaud, representants de la Fundació Barça i del vicepresident de la Confederació, Salvador Torres, així com diferents presidents de Federacions de Penyes.

Tercer any consecutiu d’aquesta iniciativa

La iniciativa ha celebrat aquest any la seva tercera edició i pretén que els més joves prenguin consciència de la realitat que els envolta, estiguin sensibilitzats respecte a la situació de les famílies menys afavorides i experimentin que poden actuar per intentar revertir-la.

La temporada passada, també amb motiu de la Diada del Soci Solidari, gràcies a l’aportació de la Confederació, les Federacions i les penyes es van comptabilitzar 6.400 kg d’aliments no peribles que també van anar destinats al Banc d’Aliments.