Avança amb èxit la campanya d'ajuda al Banc dels Aliments

Foto: Diada del Soci Solidari // Àlex Caparrós

NOTÍCIES 11 de maig 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La Confederació va animar a les seves federacions i penyes a unir-se a la iniciativa i ja s'han superat els 30.000€ en donatius

Un mes després que la Confederació Mundial de Penyes posés en marxa una campanya de col·laboració amb el Banc dels Aliments amb un donatiu equivalent a 800 kg d'aliments per a 5.500 nens i nenes, el moviment continua responent de forma àmplia i intensa. D'aquesta manera, les penyes barcelonistes volen contribuir a la labor d'aquesta fundació a l'hora de repartir aliments a les persones més vulnerables, alguna cosa que ha adquirit encara més valor davant la delicada situació causada per la Covid-19.

En els últims dies, destaca especialment l'aportació realitzada per la Federació de Penyes del Barcelonès Oest, que, al costat d’algunes de les seves entitats com la PB Tres Xemeneies, la PB Meritxell, la PB Special Barça, la PB Sang Culer, la PB Almogàvers, la PB Les Corts, la PB Matinera o la PB El Repartidor, ha acumulat més de 7.000€ que ha destinat al Banc dels Aliments. També s'han sumat a la iniciativa la Federació de Penyes del Vallès, amb una donació de 2.000€, la Federació de Penyes d'Almeria, amb 1.100€, i la Federació de Bages, Berguedà i La Cerdanya amb 1.000€. A més, han posat el seu granet de sorra la PB Balaguer, amb 500 €, i la PB Albense, amb 350 kg d'aliments. Gràcies a això, la campanya de col·laboració amb el Banc dels Aliments, que continua activa, ja ha superat els 30.000€ en donatius als diferents territoris on actua aquesta fundació.

Una altra entitat que ha rebut l'ajuda del moviment de penyes és la Fundació del Convent de Santa Clara, dirigida per Sor Lucía Caram. Les Federacions del Vallès i del Bages, Berguedà i La Cerdanya han aportat 1.000€ cadascuna, mentre que la PB Hristo Stoitxkov de Salamanca ha coordinat diverses donacions per valor de més de 5.000€. Per la seva banda, la PB Puigverd ha donat 1.000 kg de fruita.