Èxit de la 10a edició del Torneig de Golf Penyes Barça

Federació de Penyes del Barcelonès Est

NOTÍCIES 07 de jul. 2020 - Confederació Mundial de Penyes

La competició, organitzada per la Federació de Penyes del Barcelonès Est, va reunir una quarantena de jugadors al Club Can Cuyàs

Després de la VIII edició del seu Torneig de Pàdel, la Federació de Penyes del Barcelonès Est va tornar dissabte passat al Club Can Cuyàs per a canviar les raquetes pels pals de golf. Un total de 40 penyistes i aficionats culers es van reunir a les instal·lacions esportives d'aquest club de Sant Feliu de Llobregat per a disputar el X Torneig de Golf Penyes Barça, una competició inicialment prevista per al mes de març i que va ser ajornada a causa de la Covid-19. Sota les mesures sanitàries adequades, tots ells van gaudir d'una jornada que va unir la passió pel golf amb el sentiment blaugrana.

El torneig va comptar amb la presència de Jordi Monturiol, president de la Federació del Barcelonès Est, així com de Paco Martínez i Jordi Gonzalvo, membres de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. A més, altres convidats com l'agent de jugadors Josep Maria Minguella, l'actor Pep Munné i l'humorista Jordi LP no van voler perdre's l'esdeveniment. Aquest últim va ser l'encarregat de lliurar els premis als guanyadors de les diverses categories: Amador Martín (PB Llívia) en Escratx, Adam Azcona (PB Cardedeu) i Jordi LP en HCP Inferior, Xavier Guàrdia (PB Llívia) i Javier García (PB Sant Cugat) en HCP Superior, Orquídia Pimentel en HCP Femenina i Ana Martínez en HCP Sènior.

En el tram final de la jornada, Jordi Monturiol va voler agrair la presència de tots els jugadors i els seus acompanyants en aquesta desena edició del Torneig de Golf Penyes Barça. Per part seva, Paco Martínez i Josep Maria Minguella van celebrar la tornada a l'activitat de les penyes i van valorar la tasca que aquestes desenvolupen, en tots els seus àmbits d'actuació, com a motor del barcelonisme.